Potřebujete zlepšit své komunikační a vyjednávací dovednosti v kontaktu s klienty? Chcete se naučit účinné komunikační techniky, které vám pomohou dosáhnout cíle vašich rozhovorů?
Kurz je určen pro pracovníky obchodních i státních institucí, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty / občany, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.
|
|
Po absolvování kurzu
- budete znát dovednosti potřebné v každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem, - dokážete uspokojit očekávání klientů Vaší společnosti a budovat tak dobré vztahy se zákazníky, - budete umět řešit komunikační situace nekonfliktně a směřovat rozhovory s klienty ke stanovenému cíli.
|
|
Program 9.00 - 16.00
· Profesionální přístup
· Kdo je zákazník, jeho potřeby a očekávání
· Zásady komunikace se zákazníky
· Pozitivní komunikační a vztahové prvky
· Možnosti ovlivňování
· Nekonfliktní zvládání námitek zákazníků
· Prevence a řešení konfliktů
· Řešení komunikačně obtížných situací
· Praktická cvičení
|
Posluchači obdrží studijní materiál.
|
|
|
|
|
lektor: Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 11180,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 9240,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|