Zajímá vás, jaké jsou současné trendy komunikace ve firmě? Je forma porady důležitou součástí firemní komunikace a celkové kultury?
Kurz je určen manažerům menších a středních firem a všem, jejichž součástí práce je organizace porad a zajištění efektivní vnitrofiremní komunikace i komunikace firmy navenek.
|
|
Po absolvování kurzu
- budete schopni posoudit, co je pro Vaši firmu z hlediska způsobu komunikace výhodné a zajímavé, - vyzkoušíte si, jak funguje role facilitátora a jak má zvládnout poradu její vedoucí (svolavatel), - budete schopni identifikovat a připravit jednotlivé fáze porady, vyhodnotit spokojenost účastníků porady.
|
|
Program 9.00 - 16.00
• Obsah pojmu. • Porady jako součást firemní kultury. • Porady a jejich vedení. • Účastníci porady a jejich role, facilitátor jako nový fenomén. • Průběh a dynamika porady – vedení či facilitace porady, vedení diskuse. • Organizace porady – čas, prostor, technika, pozvánka, zápis. • Jak vystupovat na poradách – prezentace, diskuse, delegování úkolů. • Cvičení (videotrénink, analýza, modelová cvičení).
|
Posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: PhDr. Marie Svobodová, Ph.D. - všechny kurzy lektora lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti jazykové komunikace, kultury mluveného projevu a veřejných vystoupení, prezentačních dovedností, argumentace a techniky vyjednávání, mezikultruní komunikace ve světě podnikání
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 3975,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|