Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Obchodní znalosti, dovednosti a nákup

Efektivní komunikace s klienty

Potřebujete zlepšit své komunikační a vyjednávací dovednosti v kontaktu s klienty? Chcete se naučit účinné komunikační techniky, které vám pomohou dosáhnout cíle vašich rozhovorů?

 

Kurz je určen pro pracovníky obchodních i státních institucí, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty / občany, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků.

Po absolvování kurzu

-
budete znát dovednosti potřebné v každodenním osobním i telefonickém kontaktu s klientem,
- dokážete uspokojit očekávání klientů Vaší společnosti a budovat tak dobré vztahy se zákazníky,
- budete umět řešit komunikační situace nekonfliktně a směřovat rozhovory s klienty ke stanovenému cíli.


Program       9.00 - 16.00

·    Profesionální přístup


·    Kdo je zákazník, jeho potřeby a očekávání


·    Zásady komunikace se zákazníky


·    Pozitivní komunikační a vztahové prvky 


·    Možnosti ovlivňování


·    Nekonfliktní zvládání námitek zákazníků 


·    Prevence a řešení konfliktů


·    Řešení komunikačně obtížných situací


·    Praktická cvičení


Posluchači obdrží studijní materiál.

lektor:
Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora
samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: 11180,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 9240,- Kč (bez DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.