Chcete vytvořit prostředí, které je profesionální a fungující vstupní bránou do Vaší společnosti?
Kurz je určen pracovníkům recepce, asistentkám a sekretářkám, které jsou v kontaktu s klienty a kolegy a jejichž cílem je reprezentovat a zajišťovat profesionální podporu společnosti.
|
|
Po absolvování kruzu
- budete znát zásady telefonické i osobní komunikace s klientem,
- budete mít dovednosti potřebné k profesionálnímu výkonu recepční, asistentky
- budete zvládat standardní i obtížné komunikační situace s klienty i kolegy.
|
|
Program 9.00 - 16.00
• Komunikace a mezilidské vztahy (osobnost recepční, profesionální přístup, podpora kanceláře, komunikační dovednosti ve verbálním i neverbálním projevu). • Profesionální telefonování (pravidla telefonické komunikace, fáze telefonního rozhovoru). • Společensko-pracovní etiketa (struktura návštěvy, oslovování, představování, seznamování, obsluha a malé gastronomické akce v zaměstnání). • Komunikačně obtížné situace (zvládání námitek, jednání s kolegy a klienty v náročných situacích).
|
Posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: Lenka Přívětivá - všechny kurzy lektora samostatná lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti komunikačních dovedností a zákaznického servisu
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 4810,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 3975,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|