| 
                     Pokoušíte se často ovlivnit rozhodnutí ostatních? Chcete se naučit technikám, které používají mistři ovlivňování?
  
Kurz je určen všem, kteří se pokoušejí ovlivňovat rozhodování a chování ostatních (především tedy manažeři všech úrovní, politici, obchodníci, pracovníci HR, marketingu apod.).
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | 
                     Po absolvování kurzu
  - pochopíte 24 obecných principů psychologie ovlivňování („Zákony přesvědčivosti“) a naučíte se je prakticky využívat k ovlivňování ostatních,  - zvýšíte svoji dovednost ovlivňovat rozhodnutí ostatních (při osobní komunikaci, prezentacích, marketingových kampaních),  - zlepšíte se ve schopnosti navazovat prospěšné obchodní i soukromé vztahy,  - naučíte se rozeznat manipulativní triky a bránit se jim. 
  
                 | 
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    Program       9:00 - 16:00
 
  
- Kde je hranice mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací? 
 
 - Tři základní pravidla zanechání pozitivního prvního dojmu. 
 
 - Účinné přesvědčování, argumentace, účinné a neúčinné argumenty. 
 
 - Nastavení postoje, řeč těla, shoda (včetně hloubkového tréninku). 
 
 - Mýtus o charizmatu a co s ním. 
 
 - „Komunikace jazykem mozku“ - formulace zvyšující účinnost sdělení. 
 
 - „Kontakt prostřednictvím smyslů“ (základy neurolingvistického programování a jeho využití pro ovlivňování ostatních). 
 
 - Rozvoj osobnosti, tvorba osobního motta, desetisekundová reklama, prezentace firmy. 
 
 - Každodenní ovlivňování – praktické příklady o tom, jak jsme (ne)přesvědčiví. 
 
 - Zákony přesvědčivosti a jejich praktické aplikace (např. „Zákon chytlavosti“, „Zákon odlišného vnímání“, „Zákon spojek“, „Zákon metody řízeného výběru“, „Zákon explicitnosti“, „Zákon zdánlivě obrácené kauzality“, „Zákon společenského tlaku“ aj.). 
 
 - Základní pilíře vlivu (reciprocita, závazek, společenské schválení, oblíbenost, autorita, vzácnost).
  
                 | 
            
            
                | 
                    
                        
                 | 
            
            
                | 
                    Posluchači obdrží studijní materiál
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
            
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    lektor: Ing. Vít Prokůpek  -  všechny kurzy lektora   profesionální vyjednavač, lektor a kouč, odborník na psychologii ovlivňování
                    
                 | 
            
            
                
                    
                        
                            | Datum | 
                            Variabilní symbol | 
                            Místo konání | 
                         
                        | Termín dle dohody. |  
                     
                 | 
            
            
                
                    cena: 10770,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 8901,- Kč (bez DPH) 
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
                 |