| 
                     Víte, že archiválie (vybrané dokumenty, a to i elektronické) z Vaší společnosti jsou budoucím majetkem státu?  Umíte je odlišit od dokumentů "S" a správně s nimi naložit? Zaznamenali jste novelizaci vyhlášky o výkonu spisové služby ? Umíte sestavit spisový a skartační řád a plán vč. zásadních změn a připravit skartaci? Víte, jaké jsou trendy správy dat a jak se na budoucnoct připravovat?
  
Kurz je určen účetním, asistentkám a všem, kteří se ve firmě zabývají archivací a skartací, příp. připravují podklady k rozhodnutí o outsourcingu těchto služeb. Vhodný je i pro začínající logistiky a interní auditory. 
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | 
                     Po absolvování kurzu 
- získáte přehled o zákonných povinnostech při správě listinných i elektronických dokumentů, 
 - zjistíte praktické možnosti uložení dokumentů uvnitř firmy a efektivitu externí archivace, 
 - získáte znalosti o eGovernmentu, elektronické konverzi dokumentů a užívaných formátech dat.
  
                 | 
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    Program       9.00 - 13.30
 
 • Aktuální zákonné povinnosti pro práci nejen s papírovými dokumenty v platném znění zákona 499/2004 Sb., též povinnosti související s elektronickými systémy spisové služby, datovými schránkami, soubornými formáty, konverzí dokumentů a s elektronickým podpisem.  • Jednotlivé typy dokumentů (účetní záznamy), evidence, směrnice, (skartační) lhůty.  • Návaznost na IT, úvod do archivace elektronických dokumentů, možnosti digitalizace dokumentů a použití workflow systémů.  • Praktické postupy archivace papírových dokumentů a budoucích archiválií, speciální archivační alkalické boxy a krabice, logistické přístupy. • Výhody správy dokumentů ve firmě a externě mimo firmu, technické podmínky ukládání a náklady s tím spojené.  • Archiválie obchodní firmy, jako budoucí majetek státu, vč. historického hlediska.  • Ukládání mzdových dokumentů a personálních spisů.  • Tvorba skartačních návrhů a předávacích protokolů s ukázkami, řízení se Státním oblastním archivem, soustava archivů.  • Fyzická skartace dokumentů - skartační stroje, kontejnery, bezpečnostní aspekty různých druhů likvidace dokumentů a nosičů dat.  • Účetní a další agenda dokumentů zanikajících společností - kdo se musí postarat o uložení dokumentů, vč. zaměstnaneckých agend, požadavky pro výmaz společnosti z obchodního rejstříku. 
 
  
                 | 
            
            
                | 
                    
                        Posluchači obdrží studijní materiál.
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
            
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    lektor: Ing. Ivana Doubková  -  všechny kurzy lektora   lektorka a konzultantka v oblasti archivace dokumentů
                    
                 | 
            
            
                
                    
                        
                            | Datum | 
                            Variabilní symbol | 
                            Místo konání | 
                         
                        | Termín dle dohody. |  
                     
                 | 
            
            
                
                    cena: 3606,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 2980,- Kč (bez DPH) 
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
                 |