| 
                     Chcete expandovat na nové trhy se svými produkty a službami? Chcete být maximálně efektivní a úspěšní? Začínáte nebo nejste spokojeni s dosavadními výsledky? Změňte to! 
Tento dvoudenní kurz  je přizpůsoben potřebám ředitelů, obchodních ředitelů a prémiových obchodníků. 
                 | 
            
            
                | 
                    Výuka probíhá ve skupině do 15 posluchačů
                 | 
            
            
                | 
                     Co se naučíte 
Naučíte se, jak porozumět specifikám různých regionů a business kultur, kde najít efektivní pomoc, jak se připravit, nastavit pravidla a dlouhodobě z tohoto nastavení profitovat. Zjistíte, jak se vyhnout fatálním chybám a zvýšit tak svou úspěšnost v mezinárodním obchodě. 
●    Definování cílů 
●    Kde hledat pomoc 
●    Analýza cílových trhů 
●    Audit interní připravenosti 
●    Další aspekty mezinárodního obchodu 
●    Business as usual 
●    Případová studie 
                 | 
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    Program       9,00 až 16,00
  Definování cílů Jak nastavit cíle, které budou dosažitelné a měřitelné? Okruhy modulu: ●    Dva přístupy k definování cílů: „co chci“ vs „na co mám“ ●    Ujasnit obchodní model – přímý vs nepřímý obchod ●    Určení odpovědné osoby a jeho pravomocí navenek i uvnitř firmy ●    Stanovení rozpočtu Kde hledat pomoc Na koho se obrátit, aby váš start byl rychlý a efektivní?   Okruhy modulu: ●    Česká obchodní diplomacie a její služby ●    Obchodní komory a spolupráce s nimi ●    Externí konzultanti a jejich sítě ●    Jak vyhledat spolehlivé partnery Analýza cílových trhů Proč je důležité pochopit nové trhy a jak postupovat? Kritická fáze pro další směřování. Okruhy modulu: ●    Identifikace potenciálních trhů ●    Jak provést průzkum trhu ●    Porozumění kulturním, ekonomickým a politickým rozdílům a bariérám ●    Popsat potenciální obchodní rizika a limity ●    Aktualizovat definici cílů   Audit interní připravenosti Jste dostatečně připraveni na obchod se zahraničím? Je to jiná disciplína. Kritická fáze pro rozhodnutí Go-No-Go. Okruhy modulu: ●    Jsou nastaveny odpovídající procesy? Jsou adaptované na zahraniční obchod? ●    Je personální připravenost všech účastníků procesu (obchod, logistika, výroba, finance, servis) na požadované úrovni? ●    Jsou produkty, služby a dokumentace přizpůsobeny požadavkům cílových trhů? ●    Je definována marketingová strategie? Je prezentace firmy a produktů v požadované kvalitě? ●    Aktualizovat definici cílů Další aspekty mezinárodního obchodu Máte potřebné know-how ve specifických disciplínách souvisejících s mezinárodním obchodem? Okruhy modulu: ●    Plánování a řízení mezinárodních dodavatelských řetězců ●    Mezinárodní přeprava a logistika ●    Mezinárodní obchodní právo ●    Dohody o volném obchodu ●    Celní regulace a postupy ●    Mezinárodní fakturace, daně a ceny ●    Řízení měnových rizik ●    Mezinárodní úvěry a platební metody Business as usual Jak se pohybovat na zahraničních trzích abyste byli úspěšní? Jak nedělat fatální chyby? Okruhy modulu: Budování a udržování osobních sítí v různých kulturních okruzích ●    Veletrhy, jejich význam, návštěva i vystavování ●    Papírové katalogy vs elektronické prezentace, sociální sítě ●    Osobní a firemní integrita vůči partnerům a zákazníkům ●    Podpora partnerů ●    Trpělivost a houževnatost Případová studie Využijte příkladu z praxe pro vlastní prospěch firmy.  Okruhy modulu: ●    Aplikace získaných konceptů a znalostí na konkrétním projektu, praktické cvičení.  
                 | 
            
            
                | 
                    
                        Posluchači obdrží materiály o tématech
                 | 
            
            
                | 
                    Posluchači obdrží Certifikát o absolvování kurzu
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
            
            
            
            
                
                     
                 | 
            
            
                
                    lektor: Ing. Ľudovít  Marcinčín  -  všechny kurzy lektora   Seniorní manažer s rozsáhlými zkušenostmi v rozvoji businessu na globálním trhu.
Aktuálně Consultant, Business Development Manager. Pomáhá manažerům s implementací umělé inteligence (AI strategie) ve firmě a s otevíráním nových trhů (Major Sales - B2B obchody většího rozsahu).
Vzděláním elektrotechnický inženýr, ekonom, manažer, AI consultant.
                    
                 | 
            
            
                
                    
                        
                            | Datum | 
                            Variabilní symbol | 
                            Místo konání | 
                         
                        | Termín dle dohody. |  
                     
                 | 
            
            
                
                    cena: 13020,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 10500,- Kč (bez DPH) 
                 | 
            
            
                | 
                    
                 | 
            
            
                | tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
                 |