Chcete expandovat na nové trhy se svými produkty a službami? Chcete být maximálně efektivní a úspěšní? Začínáte nebo nejste spokojeni s dosavadními výsledky? Změňte to!
Tento dvoudenní kurz je přizpůsoben potřebám ředitelů, obchodních ředitelů a prémiových obchodníků.
|
Výuka probíhá ve skupině do 15 posluchačů
|
Co se naučíte
Naučíte se, jak porozumět specifikám různých regionů a business kultur, kde najít efektivní pomoc, jak se připravit, nastavit pravidla a dlouhodobě z tohoto nastavení profitovat. Zjistíte, jak se vyhnout fatálním chybám a zvýšit tak svou úspěšnost v mezinárodním obchodě.
● Definování cílů
● Kde hledat pomoc
● Analýza cílových trhů
● Audit interní připravenosti
● Další aspekty mezinárodního obchodu
● Business as usual
● Případová studie
|
|
Program 9,00 až 16,00
Definování cílů Jak nastavit cíle, které budou dosažitelné a měřitelné? Okruhy modulu: ● Dva přístupy k definování cílů: „co chci“ vs „na co mám“ ● Ujasnit obchodní model – přímý vs nepřímý obchod ● Určení odpovědné osoby a jeho pravomocí navenek i uvnitř firmy ● Stanovení rozpočtu Kde hledat pomoc Na koho se obrátit, aby váš start byl rychlý a efektivní? Okruhy modulu: ● Česká obchodní diplomacie a její služby ● Obchodní komory a spolupráce s nimi ● Externí konzultanti a jejich sítě ● Jak vyhledat spolehlivé partnery Analýza cílových trhů Proč je důležité pochopit nové trhy a jak postupovat? Kritická fáze pro další směřování. Okruhy modulu: ● Identifikace potenciálních trhů ● Jak provést průzkum trhu ● Porozumění kulturním, ekonomickým a politickým rozdílům a bariérám ● Popsat potenciální obchodní rizika a limity ● Aktualizovat definici cílů Audit interní připravenosti Jste dostatečně připraveni na obchod se zahraničím? Je to jiná disciplína. Kritická fáze pro rozhodnutí Go-No-Go. Okruhy modulu: ● Jsou nastaveny odpovídající procesy? Jsou adaptované na zahraniční obchod? ● Je personální připravenost všech účastníků procesu (obchod, logistika, výroba, finance, servis) na požadované úrovni? ● Jsou produkty, služby a dokumentace přizpůsobeny požadavkům cílových trhů? ● Je definována marketingová strategie? Je prezentace firmy a produktů v požadované kvalitě? ● Aktualizovat definici cílů Další aspekty mezinárodního obchodu Máte potřebné know-how ve specifických disciplínách souvisejících s mezinárodním obchodem? Okruhy modulu: ● Plánování a řízení mezinárodních dodavatelských řetězců ● Mezinárodní přeprava a logistika ● Mezinárodní obchodní právo ● Dohody o volném obchodu ● Celní regulace a postupy ● Mezinárodní fakturace, daně a ceny ● Řízení měnových rizik ● Mezinárodní úvěry a platební metody Business as usual Jak se pohybovat na zahraničních trzích abyste byli úspěšní? Jak nedělat fatální chyby? Okruhy modulu: Budování a udržování osobních sítí v různých kulturních okruzích ● Veletrhy, jejich význam, návštěva i vystavování ● Papírové katalogy vs elektronické prezentace, sociální sítě ● Osobní a firemní integrita vůči partnerům a zákazníkům ● Podpora partnerů ● Trpělivost a houževnatost Případová studie Využijte příkladu z praxe pro vlastní prospěch firmy. Okruhy modulu: ● Aplikace získaných konceptů a znalostí na konkrétním projektu, praktické cvičení.
|
Posluchači obdrží materiály o tématech
|
Posluchači obdrží Certifikát o absolvování kurzu
|
|
|
|
lektor: Ing. Ľudovít Marcinčín - všechny kurzy lektora Seniorní manažer s rozsáhlými zkušenostmi v rozvoji businessu na globálním trhu.
Aktuálně Consultant, Business Development Manager. Pomáhá manažerům s implementací umělé inteligence (AI strategie) ve firmě a s otevíráním nových trhů (Major Sales - B2B obchody většího rozsahu).
Vzděláním elektrotechnický inženýr, ekonom, manažer, AI consultant.
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 13020,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 10500,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|